خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

 

خانم یلر؛ خانواده تنیس روی میز کشورم مشتاق هستند که از شما و سابقه ورزشی شما بیشتر بدانند …لطفا ازخودتان برای ما بگویید: من اوا یلر هستم.تا قبل از سن ۲۳ سالگی عضو تیم ملی یوگسلاوی سابق بودم.در سال ۱۹۷۷ در سن ۲۳ سالگی با وجود اینکه یکی از مربیان جوان در سطح بین الملل........

 
خانم یلر؛ خانواده تنیس روی میز کشورم مشتاق هستند که از شما و سابقه ورزشی شما بیشتر بدانند …لطفا ازخودتان برای ما بگویید:
من اوا یلر هستم.تا قبل از سن ۲۳ سالگی عضو تیم ملی یوگسلاوی سابق بودم.در سال ۱۹۷۷ در سن ۲۳ سالگی با وجود اینکه یکی از مربیان جوان در سطح بین الملل بودم به مربیگری تیم ملی آلمان درآمدم.
بعد از آن به مدت پنج سال در ایالت مونیخ آلمان در بخش نوجوانان و جوانان پسر و دختر مربیگری تیمهای ملی این رده ها شدم.
بعد از موفقیت های بدست آمده سرمربی تمام تیمهای ملی بمدت ۱۰ سال در مرکز ملی تمرینات آلمان شدم وخوشحالم که در حال حاضر در رده بندی جهانی سه نفر از بازیکنان با رنکینگ بالا از شاگردان من هستند.
در حال حاضر سرمربی تمامی تیمهای ملی آلمان وهمچنین برنامه ریز آنان هستم.
من در شته زیست شناسی مدرک کارشناسی ارشد دارم.

 
 
خانم یلر ؛وضعیت تنیس روی میز بانوان ایران را چگونه دیدید:
به نظر کارشناسی من که تمام دنیارا گشته و همه بازیکنان دنیا را دیده و بر روی آنان شناخت کامل دارم دختران پینگ پنگ باز ایرانی فوق العاده با استعداد هستند وهمچنین بسیار علاقمند و تشنه یادگیری وتمرین کردن هستند وبا توجه به سفرهای بین المللی من ،بی نظیر ونادر است.لطفا این نکته ها را از طرف من به مسئولین ورزش کشور تان ابللاغ کنید.که با برنامه ریزی و سرمایه گذاری بر روی بانوان حتما نتیجه های لازم را خواهند گرفت.
خانم یلر؛لطفا تفاوت ما باجهان پیشرفته پینگ پنگ در کجاست؟
به نظر من تفاوت دختران ایران با سایر دختران جهان که دارای مقام های قابل قبول هستند فقط در تجارب بین المللی و حضور دائمی در تورنمنت های جهانی و معتبر است.دختران کشور های صاحب نام و در حال رشد حداقل هر ماه یک بار در رقابتهای بین المللی شرکت دارند.

خانم یلر؛چه کنیم که فاصله ما با جهان پیشرفته پینگ پنگ کم شود؟
به نظر من باید تمرینات مدرن جهان را پیاده کنید.واز همه مهمتر حضور پررنگ و دائمی در تورنمنتهای بین المللی بعنوان یک اصل از اساسی ترین روشهای کم کردن فاصله ها با جهان مدرن تنیس روی میز است.
شرکت در هر مسابقه تجربه ای به تجربیات گذشته بازیکنان اضافه میکند که با هیچ تمرینی قابل مقایسه نیست.
لذا توصیه میکنم که اگر برای شما مقدور نیست به هر عنوان ماهی یک بار در رقابتهای بین المللی شرکت کنید حداقل هر دوماه یکبار حضوری قدرتمندانه در تورنمنتهای بین المللی داشته باشید.
خانم یلر؛آیا در ایران به شما خوش گدشت؟
با توجه به اینکه من تمام دنیا را دیده وتقریبا با تمام اقوام آشنا هستم ایرانیها جزو خون گرم ترین ونادر ترین افراد دنیا در خوبی و صداقت هستید.
من فقط در یک کلمه میتوانم بگویم ایران ودختران ایرانی در قلب من برای همیشه جای گرفتند.وبسیار بسیار به من خوش گذشت.وحس کردم ایران کشور خوب من است.
خانم یلر؛اگر دوباره از شما برای سفر به ایران دعوت شود خواهید پذیرفت؟
ایران کشور بسیارخوبی است ومردم و دختران ایرانی جزو بهترینها در دنیا هستند.ایران کشوری است که من حاضرم با جان و دل به آنجا سفر کنم .
من دوست دارم این نکته را گفته باشم که با وجود فشارهای بین المللی و جوسازی سنگین بر علیه کشور شما من حاضرم هر وقت که فرصت داشتم ودعوت شدم با جان و دل به آنجا سفرکنم.وبرخلاف تمام تبلیغاتی که برعلیه کشور خوب شما وجود داشت کشور شما بهترین کشور دنیاست ومن وقتی به آلمان برگشتم به همه خواهم گفت که تمام تبلیغات دروغ است.وایران کشوری است که وقتی به آنجا سفرکنی برای همیشه در قلبت جای خواهد گرفت.
 
 
 
خانم یلر ؛چه خاطره ای از ایران برای شما جالب تر و ماندگار تر خواهد بود:
قبلا وقتی ما در رقابتهای جهانی توانستیم در دوبل مقام اول را کسب نماییم کاپ قهرمانی این رقابتها به ما رسید.این کاپ خیلی زیبا و رویایی بود.وقتی سوال کردم متوجه شدم که کاپ متعلق به ایران است(کاپ دوبل جهانی ایران) واز بس این کاپ برای من جالب و بیادمادنی بود از فدراسیون تنیس روی میز آلمان اجازه گرفتم که به مدت یک ماه این کاپ در منزل ما باشد تا بادیدن آن لذت ببرم.از قضا دختران تیمهای ملی ایران برای من یک کادو تهیه کردند ووقتی آن را باز کردم برای من باور کردنی نبود چون یکی از زیباترین کادوهای دنیا بود وبسیار شبیه کاپ دوبل جهانی که متعلق به ایران است بود.
من وقتی به آلمان برگشتم حتما این یادبود ایرانیان را در جایی از اتاقم قرارخواهم داد که هرروز صبح وقتی از خواب بیدار شدم چشمم به آن بیافتد ویاد ایرانیان و دختران خوب ایران زمین باشم.(خاتم کاری ایرانی)

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: دو شنبه 1 / 11 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد